receptyliteraturapotravinydiskuzezpět na úvodkde se najístkde nakoupitpovídka
povídka na vegetarian.cz
zpět na další příspěvky


Diskuse: proč jsem se stal(a) vegetariánem(kou)

Milí přátelé,

již asi 5 let nejím žádné maso, nyní mám rok a půl starého syna,který je rovněž zcela živen vegetariánsky, s výhodou,že jej stále kojím. Důvodů se sešlo mnoho. Jednak studuji duchovní literaturu ,takže souhlasím z důvodem etickým-nezabíjení-nenásilí, dále z hlediska ezoterního, tedy že maso zabitých zvířat obsahuje hrubé vibrace oslabující auru a světelné tělo, dále strach ze smrti, stresové faktory a zvířecí primitivní vzorce chování, dále z hlediska zdravotního, a to že pojídat maso vlastně znamená pojídat hnijící a rozkládáající se mrtvoly zvířat, což následně zamořuje střeva a hnilobné bakterie si vesele parazitují v našich útrobách, což má za následek celou řadu tzv. civilizačních chorob jako jsou choroby cévního, pohybového aparátu, atp.

A v neposlední řadě přímá zkušenost z provozu na jatkách, kde jsem musela nějakou dobu pracovat vrámci mé zemědělské profese. Takže vím sama, jak sadisticky a bezcitně se zvířata popravují, a to ještě dokonce s tím, že dotyční řezníci se v tom přímo vyžívali, když naháněli k smrti vyděšená prasata na porážku. Pochopte, tehdy jsem již nepochybovala ani minutu o tom, zda je správné zabíjet a jíst maso. Ale jsou mi známy i důvody ekologické, které jasně hovoří o zamořování půdy a ovzduší výkaly z nadměrné produkce živočišné výroby, která má obrovskou spotřebu obilovin a rostlinné stravy, jež by bohatě nasytila mnohem více lidí,a pomohla by vyřešit otázku hladomoru ve světě. Podle fyziologie zažívacího ústrojí je rovněž jasné,že jsme původem plodožravci,neboť nám chybí tesáky na trhání masa a krátké hladké střevo jenž masožravcům umožňuje se rychle zbavit hnijících zbytků potravy.